پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119151
افتخار آفريني نوجوانان فارساني در مسابقات کشوري رباتيک
تاریخ انتشار : 1393/07/16 08:00:53
نمایش : 1716
نوجوانان خلاق شهرستان فارسان افتخار آفرين شدند و مقام چهارم مسابقات کشوري رباتيک در رده سني نوجوانان را کسب کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم رباتيک شهرستان فارسان در اوايل شهريور ماه در مسابقات کشوري رباتيک که در شهر اصفهان برگزار گرديد شرکت کردند ، در اين دوره از مسابقات که با حضور ۲۸۴ تيم از 30 استان در شهر اصفهان برگزار شد تيم اعزامي شهرستان فارسان در ليگ دانش آموزي به مقام چهارم دست پيدا کردند.

اين مسابقات دو روزه در بخش هاي ربات‌هاي جنگجو، فوتباليست، نورياب، حل ماز و آتش نشان در رده سني 4 تا 16 سال برگزار  شد.

اسماعيل نيکبخت سرپرست تيم رباتيک شهرستان فارسان نيز سطح مسابقات کشوري را بسيار بالا دانست و گفت: همه شرکت کننده ها روي ربات هاي خود سرمايه گذاري کرده بودند و حتي هزينه هاي ميليوني را نيز متقبل شده بودند.

 وي در ادامه گفت:که بچه هاي شهرستان با کمترين هزينه و بدون تجربه قبلي و براي اولين بار در مسابقات کشوري حاضر شده بودند و اصلا به کسب رتبه فکر نميکرديم هر چند اين موقعيت را داشتيم ولي با بدشانسي و کمبود تجهيزات بچه ها نتوانستند به مقام بهتري برسند.

 آقاي مهدي مختاري مديريت آموزشگاه ربوکام فارسان ،ضمن معرفي اعضاي تيم، در رابطه با کسب مقام چهارم در اين دوره از مسابقات توضيحاتي بيان بکردند.

اعضاء اصلي تيم رباتيک  شهرستان فارسان در مسابقات کشوري را آقايان مصطفي نوروزي ، سيد حسين هاشمي ، شايان کاظمي ، مرتضي انصاري ، محمدرضا محمدي و عرفان ارشادي بودند که نزديک به شش ماه هست که از فعاليتشان در زمينه ساخت ربات مي گذرد.

وي گفت: ما در چهارمين دوره مسابقات رباتيک کشوري که از 5 تا 7 شهريور در شهر اصفهان برگزار شد، در ليگ ربات هاي جنگجو و حل ماز موفق به کسب مقام چهارم عنوان فني ترين تيم مسابقات شديم.

مسابقات در سطح بسيار وسيع و با حضور استان هاي فعال در زمينه ربات برگزار شد و حضور در اين مسابقات و کسب مقام در آن آرزويي بود که با تلاش اعضاي تيم محقق شد. ذکر اين نکته نيز قابل توجه است که ما ميتوانستيم به  مقام اول و دوم نيز برسيم ، اما از آنجايي که در اين دوره از مسابقات ، اعضاي شرکت کننده تيم ميزبان از داوران مسابقه هم بودند، به نوعي حق تيم ما تضييع شد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html